Quick Knot

Sender i internationalt?

Ja! Vi er leveringsdygtige i hele verden. Portoen kan variere alt afhængig af den ønskede leveringsadresse. Efter du har tilføjet spænderne til din varekurv, vil portoen til dit land vise sig på check-ud siden.

Er der forskellige størrelser på Quick Knot?

Det er muligt at bestille spænderne i 2 størrelser. Standart størrelsen er tilegnet en normal man, hvor XL størrelsen er til hesten med meget tyk man.

Kan man bruge Quick Knot flere gange?

Ja og nej. Det er muligt at genbruge spænderne, men de ubrugte spænder er stærkere og nemmere at stikke gennem manen.

Lover Quick Knot perfekte rosenknopper?

Ja vi gør! ligesom det også kræver øvelse at mestre flotte rosenknopper med nål og tråd, så kan det med den rigtige teknik og Quick Knot gøres nemt og hurtigt at lave smukke rosenknopper som holder.

Kan man kun købe Quick Knot gennem denne webshop?

Nej, Quick Knot er også at finde hos rideudstyrsbutikker i Danmark. Spørg din lokale rideudstyrsforretning om de er forhandler, ellers fortæl dem om os.

Er Quick Knot blevet grundigt testet?

Ja, selvfølgelig! Vi har testet vores produkter i store og små stalde, beridere og hobbyryttere – og alt derimellem. Vi har testet vores spænder på 1300 hestemaner, inden vi startede vores produktion.

Er Quick Knot også egnet til børn?

Selvfølgelig, vi anbefaler dog en voksen til opsyn. Vores instruktionsvideo er til og med lavet af en 11 årig pige :-).

Kan man bestille Quick Knot i andre farver end sort, brun og grå?

Dette er vores standart farver, men et specielt farveønske kan udvikles. For mere information bedes du kontakte os personligt.

Din ordre

Hvornår bliver min ordre sendt?

Vi bestræber os på at sende din ordre af sted inden 24 timer efter bestilling, dog ikke i weekender og helligedage.

Hvor længe skal jeg forvente det tager at levere?

Levering indenfor Europa tager 3-5 hverdage, udenfor Europa tager det 5-7 hverdage. Vores pakker bliver sendt med vores leveringspartner og en underskrift kan være nødvendig ved levering. Er det ikke muligt at tage imod pakken personligt, vil vores leveringpartner efterlade en note med evt. afhentningsadresse eller prøve at levere en anden dag.

Har jeg brug for en konto til at bestille online?

Nej, du kan bestille i vores webshop uden en konto. Med en konto kan du dog følge leveringen af din pakke og se tidligere ordre. Der kan nemt oprettes en konto ved vores check-ud.

Betaling

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Efter check-ud, og godkendelse vores købs-og leveringsbetingelser, bliver du sendt videre til en betalingsside. Vi tager imod flere forskellige betalingsmetoder.

Er det sikker at bestille online?

Vi tager din online sikkerhed meget alvorlig. Personlig- og betalingsdata er sikker og ingen information bliver send uden kryptering. At beskytte din data er vores højeste prioritet. Alle ordre er gennemført over sikre internet kontakter, ved brug af SSL (Secure Sockets Layer) krypteringsteknologi.

Levering og Returret

Hvad er status på min ordre?

Du vil bliver opdateret løbende på leveringen af din pakke. Med en konto kan du nemt logge ind og følge din pakke undervejs.

Hvordan kan jeg følge min pakke?

Ved større ordre vil du modtage et følgenummer over e-mail, så du kan følge din pakke undervejs. Ved forespørgsel er det også muligt at tilføje følgenummer på normale ordre. Kontakt vores supportteam hvis du har yderligere spørgsmål til levering.

Hvad koster levering?

Den præcise pris for levering til din ønskede adresse vil vise sig i check-ud. Omkostningerne ved eventuel returnering er kundens ansvar.

Hvad kan jeg gøre hvis der er noget galt med min ordre?

Hvis du modtager noget forkert eller der mangler noget, er du velkommen til at kontakte vores supportteam. Send venligst så mange informationer som muligt, samt dit ordrenummer.

Hvordan returnere jeg mit køb?

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, har du 14 dages returret på ubrugte produkter. Dog er alle omkostninger vedrørende returnering kundens ansvar. Produkter købt online, kan ikke byttes i forretninger.

For returnering sender du en e-mail til: sales@equination.eu. Vi sender en e-mail med videre information til returneringen.

Når vi har modtaget de returnerede produkter, gennemgår vi pakken. Alle produkter skal være ubrugte og i original pakning. Produkter der ikke er tilfredsstillende, vil bliver afvist. Vi overfører beløbet for de returnerede produkter inden for 14 dage til samme konto, som produkterne blev betalt med. Omkostningerne ved returnering er kundens ansvar. Vi er ikke ansvarlige for mistede eller beskadiget produkter ved returnering og anbefaler derfor at sende pakken forsikret.

Updating…
  • Ingen varer i kurven.